Algorytmy Google

W tym wpisie omówiono algorytmy Google, sposób ich projektowania i przeznaczenie.

Algorytmy Google mają na celu pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach według ich trafności i wartości. Algorytmy wykorzystują zestaw formuł, które kontrolują to, co jest wyświetlane na SERP-apch. Każdy z nich określa czynnik rankingowy, który wpływa na to, jak wysoko w rankingu wyszukiwarka wyświetla obiekty i co będzie wyświetlane na szczycie jednego lub dwóch wyników wyszukiwania.

Panda

Aktualizacje Panda to zautomatyzowany sposób nakładania kar lub obniżania poziomu określonych stron w rankingu Google’a. Nazwa pochodzi od inżyniera Google, Navneeta Pandy.

Pierwotną koncepcją było uwzględnienie sygnałów strukturalnych wskazujących na niską jakość treści i odpowiednie uszeregowanie witryny. Jeśli witryna zasługiwała na dobrą pozycję w rankingu, utrzymałaby wysoką pozycję. Zastosowanie metod pozycjonowania o niskiej jakości, w celu uzyskania wyższej lokaty w SERP-ach, wiąże się z konkretnymi spadkami właśnie w wynikach wyszukiwania.

Wyzwalacz tych kar zaczyna się od źle napisanych stron internetowych i innych czynników, takich jak zduplikowana treść, nadmierna reklama, nadużywanie słów kluczowych i utrzymanie tekstu kotwicy, który jest obecny w prawie każdej frazie.

Pingwin

Algorytm Pingwin jest algorytmem wyszukiwarki opracowanym przez Google, który ma na celu identyfikację i usuwanie treści kopiowanych z innych stron internetowych. Algorytm został wprowadzony w 2014 roku i nadal jest uaktualniany. Algorytm jest częścią większego algorytmu Google, który jest odpowiedzialny za wyszukiwanie i indeksowanie stron internetowych.

Opos

Opos to algorytm stworzony przez Google, który jest wykorzystywany do wyszukiwania informacji w sieci. Wprowadzony został w 2016 roku. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych algorytmów wyszukiwania, który umożliwia szybkie i łatwe odnajdywanie informacji. Algorytm Opos jest wykorzystywany przez wiele firm wyszukiwarek, takich jak Microsoft Bing, AOL i Yahoo.

Po wprowadzeniu tego algorytmu najbardziej zyskały firmy lokalne.

Gołąb

Algorytm Gołąb to algorytm wyszukiwarki Google, który został wprowadzony w 2010 roku. Jest stosowany w wyszukiwarkach internetowych, które umożliwiają wyszukiwanie treści na podstawie słów kluczowych. Algorytm Gołąb jest stosowany do analizy treści stron internetowych i do wyszukiwania stron internetowych, które mogą być interesujące dla użytkowników. Jest on stosowany w połączeniu z innymi algorytmami, takimi jak PageRank i inne.

Dzięki niemu Google rozpoznaje lokalizację użytkownika, a następnie sugeruje najlepsze i najbardziej wartościowe wyniki wyszukiwania – to wszystko bez konieczności wpisywania miasta lub regionu przy frazie kluczowej.

Koliber

Algorytm Koliber pomaga interpretować wyszukiwane słowa kluczowe, tak aby użytkownik otrzymał najlepsze rezultaty, względem wpisanego zapytania. Frazy kluczowe są bardzo istotne, a Koliber nadaje znaczącej mocy ich znaczeniu. Ponadto, wraz z wdrożeniem algorytmu Koliber wzrosła rola poszczególnych synonimów haseł wpisywanych w wyszukiwarkę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.