pomysły na posty w social mediach

Pomysły na posty w social mediach – jaki content jest ważny w 2022 roku?

Social media od lat wspierają firmy i marki, poprzez możliwość reklamowania na nich swoich produktów i usług. Jednakże, portale społecznościowe udostępniły tylko grunt, a żeby trafić do faktycznego odbiorcy, należy wykazać się pewną dozą profesjonalizmu, lecz przede wszystkim kreatywności. Jak tworzyć, aby nasz content był wyróżniony na platformach takich jak: Facebook, Instagram, Twitter czy TikTok? Sprawdź dobre metody kreowania oraz trendy bieżącego roku. Szczegóły znajdziesz w dalszych częściach artykułu!

Jak i co tworzyć, by nas zauważono? Sprawdź pomysły na posty!

Twórz serie postów, uwzględniając jedna kampanię marketingową. Obrazy powinny odznaczać się jednolitą szatą graficzną, a treści należy pisać podobnym stylem, odwołując się do danego zagadnienia, wykorzystywanego w całości kampanii.

  1. Posty How to make? – Idealna propozycja dla firm lub osób, które oferują na co dzień szereg usług. Stwórz tutoriale, które przyczynią się do poprawienia jakości pewnych sfer i aspektów życiowych Twoich Klientów.
  2. Kreuj posty świąteczne. Ludzie uwielbiają świętować, więc daj im powód do świętowania również w Twojej firmie, tworząc piękny post z atrakcyjną promocją np. na wybrany produkt z Twojego sklepu.
  3. „Produkcja od kuchni”, czyli making off – zabierz swoich obserwatorów do codzienności firmy. Większość lubi poznawać sukcesy „od kuchni”, dlatego podziel się jako ekspert swojej branży, pewnymi codziennymi doświadczeniami, nawykami i zadaniami.
  4. Pytaj, pytaj, pytaj! – pozwól swoim klientom wypowiedzieć się na ciekawe, inspirujące tematy. Postaraj się wytworzyć aurę kontaktową, aby osoby obserwujące Twój biznes mogły również trafić do Ciebie z opinią, wiedzą lub zapytaniem.
  5. Przedstawiaj nowinki branżowe. Warto oznajmić swoim klientom, co się dzieje w Twojej branży, a następnie ustosunkować się do bieżących trendów.
  6. Promuj swoich partnerów biznesowych. Jeżeli współpracujesz z renomowanymi dostawcami lub wykonawcami, oznaczaj ich w swoich postach. Wzrośnie Twoja wiarygodność, a także cała świadomość marki.
  7. Repostuj! Jeśli nie masz pomysłu na kolejnego vloga lub posta, obsługując social media, wykorzystaj starsze posty, które zrobiły furorę w danym okresie istnienia Twojej firmy. Sentyment, nostalgia i kolejne zaangażowanie odbiorcy – to brzmi jak plan!
Źródło: Canva.com

Grunt to prawidłowe planowanie!

Jeżeli stawiasz na samodzielne działania w social mediach, pamiętaj, aby myśleć długofalowo. W branży reklamowej często dochodzi do „wypalenia” pod kątem posmysłów, dlatego warto również postawić na wsparcie bądź profesjonalne usługi firm reklamowych. Szczególną pomysłowością w reklamie może wykazać się agencja kreatywna, która posiada w swoim zapleczu doświadczonych profesjonalistów.

Korzystaj z pomysłów i inspiruj się każdego dnia. Śledź źródła reklam i monitoruj konkurencje, jednocześnie pozostając w ścisłym związku ze swoją kreatywnością. Kompleksowa obsługa portali społecznościowych może z całą pewnością wpłynąć na rozwój Twojej marki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.